So easy to forget All of the little things we do

Helooo, har haft några lazydays nu efter nyår när jag inte orkat uppdaterat men bilder från nyår kommer! så småning om..
Igår så åkte jag ut till min mamma lite spontant så där.
Har gjort precis ingenting dom här dagarna, det är typ det man gör här.
Men imorgon så ska jag till helges och spela in,opepp och ska nog även sluta imorgon tror jag, orkar inte åka dit och vara där i en halvtimme bara och sen åka hem igen, grymt ovärt.
Idag så har jag ..inte gjort nåt,kollat på tv och bara legat och vänta på att folk med liv ska svara på mina desperata sms.
Jag ligger och kollar på Kendra nu och känner att jag börjar få cancer i benen nu efter datorn.
Ska gå och sätta på min mjukisbyxor och borsta tänderna nu och hoppas att jag somnar innan 6..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0