Deppmode

Idag så har jag jobbat, åkte lite tidigare för vi inte hade nåt att göra.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade runt lite på lägenheter i Italien(drömmare som jag är heheh), så gryyyymt fint där.
Hahahah asså jag har verkligen intalat mig själv att jag ska flytta dit, har legat och läst typ 10 sidor om deras skatt och kostnaderna och allt haha.
Jag vill flytta nånstans (utomlands) men det kommer ju aldrig hända, kommer dö och ruttna i sverige för alltid:):):):)
Aja efter jag hade gjort det så åt jag glass och så började jag kolla på första avsnittet av Vampire Diaries, helt okej bra, stör mig dock på att när dom ska attackera nån så flyger dom som ett flygplan? ser inte tillräckligt verkligt ut och inte lika bra gjort som i Twilightfilmerna..
Nu ligger jag i sängen och väntar på att några filmer ska laddas klart.
Jag har vart i deppmode hela dagen, vet inte varför, kanske för vädret..
Hoppas det blir bra tills jag slutar jobba!
Kan inte fatta att det har gått 4 veckor redan!!!!!!!! har bara 4 dagar kvar nu!!!!!!! Sen är det time att bränna neonbyxorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja nu ska jag kolla på film sen sova!
poooossssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0