väska

Godmorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klockan är 2 men whatevaaaaaaah, ska snart ner på stan och träffa Mina & Lisa som jag inte "träffat" på ett halvår typ, ska bli trevligt.
Igår så var jag på stan med Matilda & hennes pojkvän Tobbe.
Jag köpte några hemliga presenter och en ny väska till mig själv på gina, min gamla är ganska utsliten men den har hållt länge! jag köpte även en ansiktstoner & ansiktskräm från netrogena.
Kameran är fortfarande trasig...
Ikväll så ska jag vara med andrés och bara vara hemma förmodligen, brukar bli så.
Men nu ska jag fortsätta vänta på att tiden ska gå!

väskan

Kommentarer
Postat av: tess

sv; men herregud din mage borde ha dött :O <33

2011-03-02 @ 18:46:50
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0