Mad

Idag så har jag skrivit klart mitt manus till min 2 minuters film, hahah den kommer bli så grymt bra om cindy & tamara är med i den..
Den ska handla om att en muslimsk mamma kommer på sin dotter med att röka.
Efter skolan så åkte jag ner på stan för att ta bussen hem, bussen stod kvar tills jag var bokstavligen 1 meter ifrån och sen börja den åka, jag har ALDRIG kämpat så mycket för att hinna med en buss, sprang som en galning..
Lisa som såg allt fick ju sig en upplevelse haha.
Menmen jag fick trevligt sällskap på 3:an iallafall och den extra biten att gå gjorde inget när det var så fint väder.
Nu har jag suttit och kollat på Big Brother med pappa och kl 21.00 BÖRJAR GREY'S ANATOMY

lite så här tänker jag mig cindy i filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0