Round it goes

Vakna vid 8 och när jag nästan var klar fick jag sms att jag inte började för ens kl 11.05..
Så jag gick och la mig igen i typ 1 timme och sen gick jag till bussen, som inte ens gick..
Så pappa fick skjusa mig.
Nu har vi haft engelska och har ätit lite.
Har snart mediakunskap som vi bara ska kolla på film på.
Efter skolan ska jag till hälsocentralen och kl 19 ikväll ska jag till tandläkaren.. då ligger jag typ redan i sängen i vanliga fall haha.
Nu ska jag springa ner till tamäär så hejråååå

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

sv; ja jo det var gott!! (a)

naa fast inte om man jämför med dig sockertopp ;)<333333

2011-03-21 @ 16:25:39
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0