dum av dig

Hallåååå.
Igår så låg jag bara hemma och kollade på melodifestivalen helt själv med mina chips, glass, mango och vindruvor, men vi hade det trevligt ändå tillsammans♥
Men dock så vann den pinsammaste låten, förstår verklingen inte varför sverige vill skämma ut sig år efter år?
När jag flyttar ifrån det här pinsamma landet ska jag skylla på året då en 90:a sjöng om att han kommer bli populär och vann melodifestivalen.
Själv så tyckte jag att Swingfly skulle vinna, dom skulle klarat sig MYCKET bättre internationellt oxå..
Jaja, efteråt så kollade jag klart på första säsongen av O.C♥♥♥♥♥
Idag så vakna jag typ vid 11 och duschade och kolla lite på O.C♥♥♥♥♥ sen har jag läst lite till svenskaprovet.
På Tisdag börjar Desperate housewifes♥♥♥♥♥ och på onsdag så börjar Grey's♥♥♥♥♥ , och så är det ju CT♥♥♥♥♥ på tisdag och en ny serie nu på söndagarna som heter Hellcats och sen har vi ju solsidan oxå så jag har äntligen nåt att se fram emot igen.








meningen med livet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0