Perfection is a flaw

Igår så var jag i skolan,vi hade matteprov bara för engelskan var inställd och sen hade vi 3 timmars håltimme så det kändes lite ovärt att vänta så länge på en lektion när vi bara kollar på film så jag och Theres åkte ner på stan och kolla lite, hon köpte ett par skor och jag köpte ett par shorts på BikBok, men lärde lämna tillbaka dom dagen efter (idag) för dom var för små..
Hittade dock ett par andra snygga!
Sen så tog vi 12.15 bussen hem.
Idag så hade vi expo hela dagen, jag mådde uselt, hade så grymt ont i huvudet och kände att jag hade feber.
Mår lite bättre nu, får se hur jag mår imorgon, kanske stannar hemma för att bli bättre tills på fredag.
Anyways ikväll är det Grey's och Off the map som jag inte riktigt har bestämt mig om jag ska följa än..
Nu ska jag pröva göra lite o'boy på havremjölk!
Pusses


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Vad vill du komma fram till? :'D

2011-03-30 @ 22:03:33
URL: http://onesize.webblogg.se/
Postat av: nesrin

gillar första bilden :)

2011-04-01 @ 14:05:13
URL: http://nesrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0