Home

Åhhh jobbig dag idag asså.
Gick upp 6.55 gjorde mig klar och satt mig på bussen får ett sms som blir ett missförstånd som får mig att tro att vi inte hade nå svenska på morgonen (vi hade inge matte efter heller) så jag blir fetttttttt irriterad som tror att jag har gått upp kl 6.55 helt i onödan när vi börjar 12.05.
Ställer mig och väntar på bussen tillbaka hem, just innan bussen kommer får jag sms som säger att vi har svenska ändå, vid den tidpunkten var jag så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär irriterad :)
Tänk om jag hade hunnit suttit mig på bussen hem och den börjat åkt, ojojoj, då skulle jag sparkat på en fjortis.
På sista lektionen var det en kvinna/tant? som typ föreläste om självkänsla & självförtroende.
En sak hon sa var att det är dom som har som dåligast självkänsla & självförtroende som snackar mest skit om andra för att få sig själv att verka bättre.
Och hur hemska saker dom än säger om andra så tänker dom alltid tusen gånger värre om sig själv i sitt huvud.
Jag kände igen mig så grymt mycket med vissa personer när hon sa just det att det är dom som har dåligt självförtroende som snackar mest skit.
Visst alla snackar skit, även jag ibland, men jag tycker fan inte om mig själv när jag gör det, så varför göra det alls liksom? jaaajaaa.
Efter skolan så hämtade morfar mig så åkte vi och köpte lite mat på sibylla sen var vi på Bilkörarkurs i 3 timmar, tråkigaste jag vart med om, lider med er som inte gått på det än + att min mage kurra HELA tiden,och högt dessutom,jooooooooooobbigt.
Nu är jag TRÖTT, ska upp och duscha lite snabbt och sen blir det Cougar Town + O.C och sova.
Långt inlägg idag!
Godnatt!


Jag i provbilden! det gick ganska bra :) morfar som tog kort :)
hahahahh åh varför är jag så rolig, men vaskaman göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0