Har det bra

HEJ!
Jag har det jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattebra ı Turkiet och vıll aldrig aka hem ıgen.
Kommer grata pa tısdag.
Har ar det soligt var anda dag och typ 25/30 grader pa dagarna.
Imorgon ska vi aka pa en battur och typ kolla pa grottor,definer och havsskolpaddor, m.m.
Btw blev typ IS-forgiftad andra natten, dom anvander ju sitt vanliga vatten tıll isen i drinkarna sa jag blev lite sjuk dar pa natten..
Jaja nu ska jag ta vara pa mın data tid som varar till 22.15.
Ha det bra i Sverige sa lange!

Varat hotell

Kommentarer
Postat av: tess

sv; saknar dig med! ska bli kul och höra allt när du kommer tillbaka! :D <3333333333

2011-05-07 @ 21:29:57
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: matildå

ååh knäpp kort på delfinerna till mig? (a) nej på grottorna menade jag... ;)

pussss längtar tills du kommer baaackk!!! :*<33333333

2011-05-09 @ 08:31:52
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0