sittin in tha fåtölj helt by myself

HEJHEJ, sitter hemma hos Matilda i hennes sköna fåtölj och gör typ ingenting.
Jesper, Theres och hon spelar in en film i köket så jag roar mig själv lite med datorn.
När jag skulle med bussen hit så funka inte min mobilbiljett men killen som körde var så
gullig så han lät mig åka ändå, borde ge han en insändare i tidningen eller nåt..
Men iaf och sen när jag satt på bussen så visste jag inte riktigt när jag skulle av så när jag trodde jag skulle
av så tröck jag på stopknappen och precis efter såg jag att det inte var rätt.. men när bussen stannade så hade jag ju redan rest på mig lite och så killen som körde förväntade ju sig att jag skulle hoppa av så jag lärde hoppa av där..
Jag fick gå 2 hållplatser extra hem till Matilda, jag höll på dö, bokstavligt talat så var jag typ som en fisk i öknen.
Hmm vad ska jag göra idag då? kanske skriva en nyhetsartikel, kolla på grey's, gå ut och gå kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0