Krossa alla fönster, slå in hans dörr Låt honom veta att inget är som förr

Heeeej, har börjat uppdatera lite mer nu märker jag.
Har just kommit hem från bion, Jag, Cindy, Tamara, Jesper, Magnus & Mattias kollade på Paranormal Activity 3.
Så jävla läskig/äcklig, men ändå var jag inte den räddaste, Magnus satt och grinade och jesper satt och sa "varför gjorde vi det här,varför gjorde vi det här, varför gjorde vi det här" och höll för ögonen hela tiden typ.
Hahahah mina ben flög upp varje gång det jag blev rädd, haha åh så ful.
Och förlåt Cindy för nagelmärkena du kommer ha på armen imorgon<33
Ne men filmen var bra, och man förstår dom andra filmerna när man såg den här.
Idag har jag även klippt/färgat håret, ser dock ut som en tigerkaka.
Men man lär typ slinga först och göra det ljusare steg för steg och sen kan man fixa färgen jag vill ha.

ljusare, men ser dock inte ut som på bilden..
Tänkte lägga upp en bild på filmomslaget oxå men ångrade mig när jag såg bilderna på google:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0