F BITCHES

Ligger i min säng nu och ska kolla på Satc.
Har aldrig känt mig så äcklig som jag gjorde idag, men nu har jag äntligen fått duschat igen och imorgon ska jag till frisään och färga & klippa, får hoppas att dom lyssnar på vad jag säger för hur bestämd jag än brukar vara när jag säger "BARA 1 CM ISF:):):)))" så brukar dom på nåt sätt mindfucka mig och när jag väl inser att dom har klippt mig som en liten pojke så sitter jag där och med 2cm hår på huvudet och verkligen anstränger mig så jag inte ska skrika & gråta och slänga spegeln i huvudet på dom och säger "JAG SA BARA 1CM?!?!?!??!?!?!?????:):)" och dom ba säger "Jag tog bara det som behövdes:):)" och man ba "OK,MEN GÅ OCH DÖ DÅ:):):)"



Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

godmorgon :)

2011-11-02 @ 07:51:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0