I got 99 problems and TAMARA is NOT one

Jag pallar aldrig blogga längre för jag orkar inte lägga in bilder på datorn heheh...
Sitter i skolan nu med nästan alla från min klass, vi har haft induviduella, jag köpte ett wienerbröd på polhemscafét♥♥
Sen när vi hade lunch så blev jag förkrossad när jag fick reda på att det inte var Pizza.. Mohamed skrev det igår och sen dess har jag längtat och ville till och med sova tidigare så det skulle bli morgondag och pizza<///3 men nu e jag hungrig och olycklig istället.
Vi har svenska och psykologi kvar sen slutar viiiiiii.

Kommentarer
Postat av: Dannnnielllllllla

Min vän, Mohamed går på Thorens dom har inte sodexo!

2011-10-21 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0