Abduction

Igår efter skolan så  åkte jag, Tamara & Theres ned på stan ett tag, köpte lite saker jag behövde sen så åkte vi hem till Tamara och åt mat.
Vid halv 4 tiden så åkte vi ned till stan, Theres gick till gävle strand och Jag och Tamara satt oss på Wayne's och fikade och vänta på dom andra som skulle komma vid halv sju.
När dom andra hade kommit så satt vi kvar på wayne's och pratade till halv 9.
Sen gick vi till bion och hämtade ut biljetter till filmen Abduction.
Den gick att kolla på men har sett bättre, jag satt mest och tänkte på att jag skulle få amputera mina ben efteråt för mina jeans stoppade blodflödet i mina ben.
Jag blev helt kall för jag inte fick nå blod i kroppen...
Efter filmen så gick jag och Tamar och satt oss på MCdonalds för mina bussar gick bara 23.20 och 2.20 och bion slutade 23.30.....
När Tamara åkte hem fick jag sällskap av David som väntade med mig tills min buss gick.
Tror jag gick ned typ 5kg igår för jag skakade så mycket pga kylan hahah.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0