Uppdatering

Sho broe's and hoe's, hihi.
I måndags så smittade min kära Peruanska vän mig med magsjuka, så jag hade det ett helvete i tisdagsnatt.
På dagen på tisdagen så praktiserade jag på BLÅ, vilket var helt ok, blev dock väldigt långtråkigt efter ett tag eftersom det e en sån liten affär.
Fick först dammsuga hela affären, sen gå runt i några varv och lägga saker till rätta som ramlat av galgen eller som låg snett osv.
Sen fick jag packa upp massa nyinkomna varor, sortera storlekar och sätta på prislappar och larma det som skulle läggas ut i butiken och det var lite roligare, när dagen kom till sitt slut var jag helt slut haha, och mina fötter kände SMÄRTA för jag hade stått hela dagen.
Annars så har jag bara vart hemma ons,tors och kollat på tv och "tillfrisknat".
Fick äntligen komma tillbaka till skolan idag, jag har börjat älska skolan<3<3<3<3
Vi hade 3 lektioner sen slutade vi 14.50.
Efter skolan så fikade jag med min iranjapankompis David och sen vid 6 så tog jag bussen hem.
Nu ligger jag här i min säng och vet inte om jag pallar göra nåt ikväll.
Imorgon så ska pappa ha sin 40-års fest och sen lite senare på kvällen så ska vi några till det så kallade "äby" hahah.




Har prövat min kamera liteee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0