klantig? nejnej...

jisses! nyss när jag var inne i badrummet så skulle jag kolla i spegeln,jag når inte upp till spegeln för att se hela min kropp så jag brukar stå på toaletten så jag ser,och nu när jag skulle göra de så satt jag foten på toalettlocket och tog satts för att "trycka mej uppåt" och just då så gled hela toalocket av !! liksom HELT AV! och jag liksom typ fick sån där superreflex så jag ramla inte iallafall, men jag slog i benet i badkaret.. ibland kan man nästan vara lite stolt för hur smidig man är.....

nu har jag duschat och smörjt in mej,jag läste i en annan blogg att om man hade i hårinpackning och sov med de så skulle håret bli helt annourlunda (på ett bra sätt hoppas jag) så jag tänkte prova de,jag får se imon om de är nå annourlunda.
Nu ska jag äta nåt,inte nåt nyttigt nå junkfood! och kolla på tv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0