30 juli 22:04

idag har vart en helt bekymmerfri slappdag! typ bara suttit vid datorn så om jag kollar i spegeln nu så har jag säkert 4-kantiga ögon..
imorgon fyller min lillesyster år så då blir de kalas med pappas släkt här i stan,sen efter de så åker jag till hedesunda och är där lördag,söndag,på söndag firar vi där med mammas släkt,ibland är de skönt att vara på landet och hemma hos mamma,där är de inte massa måsten & tjat.

pratade med älskling på msn och fick se han i webcamen,åh gud va jag började grina!
jag klarar mej VERKLIGEN inte utan han,och just nu saknar jag honom som satan!


I'm so glad to be yours
You're a class all your own.
When you talk to me
I swear the whole world stops
You're my sweetheart
And I'm so glad that your mine
You are one of a kind <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0