2 dagen på sommarlovet, fredag den 12 juni.

jag var på stan med lara och fika,vi satt på java ett tag och chilla bara.

här är min allergifria paj! haha ,den ser riktigt god ut!;) ellerhur?;)

efter ett tag smsa bettyboop och sa att vi skulle göra henne sällskap när hon åt
så vi gick till Donaldsduck och satt där ett tag och skrattade och hade trevligt.
Sen gick vi tillbaka till java och satt oss där igen .


och så beställde vi en till paj !



sen cykla vi hem till mej och hämta mina grejer som jag skulle ha med hem till mamma sen cykla vi hem till lara och kolla på blades of glory och åt chips.
Sen gick jag och betty till bussen och åkte hem till landet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0