Onsdag den 6 maj

onsdaag,kom på pricken i tid till skolan idag,vilket var lite skönt att jag nästan kom sent,vet inte varför jag kände så men jag e ju konstig:D
va hade läxförhör sista halvtimmen,jag skulle skriva om boken "Den maktlöse mourice och hans kultiverade gnagare"
haha vi skulle läsa en fantasybok om nån undra..den handla om en talande katt och råttor som hette persika och skinkfläsk..hahaha.
vi sluta 2 sen gick jag och malin hem till henne för att hämta hennes pengar och sen gick vi ner på stan,när vi kom dit kom malin på att hon hade glömt hennes kort så lärde vi gå hem och hämta de igen,en sån där grej som är så hiiimla jobbig,när man har gått hela vägen så lär man tillbaks IGEN...
aja,vi ,eller iallafall jag köpte inget,malin ett vanligt linne.
efter så åt vi sushi!" mums:D


ja &&&maliiin

pusssss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0