Δευτέρα

hejhej! de är måndag,och jag älskar det,jag älskar måndagar,dom går jämt så snabbt och enkelt.
Även fast just den här måndagen har haft sina upp & nergångar så betyder de inte att den vart helt tokig,allt ordnade sej.
Vi slutade 15.10 och jag följde med bbay till hans buss och vänta där med honom.
Och fresten så har vi vart tillsammans i 9 månader idag , så grattis till alla som blev gravida den 14 december 2008 för idag har ni fått barn! haha,och självklart ett litet grattis till oss.

förtillfället ligger jag somvanligt i soffan och slöar,och jag har mina supersköna ribbade strumpbyxor från hm på mej.
Jag älskar hösten när man får vara så där mysigt klädd med stora halsdukar och stickade tröjor,men jag har fortfarande inte hittat dom perfekta halsdukarna...




φιλί


Kommentarer
Postat av: tess

sv; klart :D <3 och grattisgrattisgrattis! till dig o din pojke :D söta som socker är ni :D <3

2009-09-14 @ 21:44:54
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0