just do what you have to do

Igår på kvällen så var Jag,Lara,Malin,Jossan hemma hos Gabbi, vi kolla lite på film,snacka och läste på ffml.se ,och så spådde gabbi oss med tarotkort, det var verkligen så jävla läskigt ALLT stämde, mina inre känslor, hur det beskrev en person,och hur den påverkade mig och hur mitt förflutna är och vad som precis har hänt,vad jag kommer behöva göra.
Alla kort hade liksom connection med varandra, och stämde verkligen in på mitt liv.
Jag hade verkligen rysningar i kroppen hela natten och jag hade en sån där obehaglig känsla att något skulle hända om jag åkte hem själv så jag och alla andra sov över, jag sov med Malin vilket var Xtra mysigt!
Men när man vakna upp så ville man inte kolla i spegeln för man kände hur risig man såg ut..

tack för bästa kvällen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de är så mysigt att sova med mig =D <3

2010-09-18 @ 23:23:27
Postat av: Postat av: Malin ;svar

ja det är det alltid :D <3

2010-09-20 @ 12:25:56
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0