Life isn't easy, & expecting it to be just makes it worse.

HEJ.
Idag har vi haft graf på morgonen, vår lärare försöker vara rolig hela tiden vilket gör mig väldigt iriterad för att det inte är ett dugg kul för han gör det HELA tiden.
Vi hjälpte även Jesper och Martina med att vara lite modeller på deras bilder under graftiden vilket göran inte blev så glad över..
Men det vart fina bilder iaf och jag tog FETA bilder på modelljesper.
JUST NU, sitter jag och Theres i datasalen och vi ska snart på teater och sen efter har jag nationella i engelska speaking..
Sen ska jag hinna köpa några julklappar innan jag åker hem!
saknar min Tajmat här i skolan</3
Igår efter skolan så fikade  jag med Magnus, Tamara, Jesper och Mattias på Mingel.
Men alla förutom Mattias var typ död för vi hade gått runt och väntat på att han skulle sluta osv + att min väska vägde 20kg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0