Roc me out

HEIHEI, sitter i skolan och ritar filmomslag, ritar frostiestigern, råkade rita tuppen först....
Efter det här har vi svenska sen engelska och då ska jag redovisa och göra nationella muntligt, det här känns inte som en bra dag alls....
Imorgon är det medias talangjakt på gasklockorna i gävle som alla kommunalskolor får delta i, så KOM OCH KOLLA.
Om precis en vecka får vi jullov... tyckte det JUST var min födelsedag i juni.. och nästa lördag är det JULAFTON och det är ingen snö:(:((( kommer gråta om det inte är snö på julafton.
YES, nu på lunchrasten ska jag och Tamy på dejt och eta på Lilla Saigon♥♥♥
HEJDO.

Tajmara gjorde Rocker/Emofrisyr på mig för nån vecka sen, fint tycker jag, funderar på att ha så på heltid:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0