allting kommer bli bra tillslut

Igår så blekte jag Tamaras hår ännu en gång, och sen färgade jag det rött, heheh ja resultatet blev iaf bättre än vad hon hade innan men det kunde ha blivit ännu bättre om man säger så..
Efteråt så tänkte vi gå på bio med Mattias men jag och Tamara kom lite försent och bion hade redan stängt, så då åkte vi hem till mig och kollade på film istället vilket oxå var helt okej mysigt.
Sen så spelade vi lite kort i min säng och sen följde jag och Tamara med Mattias till bussen vid 2 tiden.
Och Mattias om du läser det här, jag ber om ursäkt för ditt huvud från min fönsterbrädas vägnar, hoppas du inte förlorade allt för många hjärnceller när du slog huvudet:/
Efter åt så sov iaf Tamar hos mig.
Nu ligger vi här i mörkret i min säng iaf, jag har ätit frukost och fixat mig, ska jobba</3 och Tamara vaknade just från sin skönhetssömn.
Vet inte varför men jag vaknar jämt tidigt när jag sover med kompisar, jeetejobigtt.


så söt hihih.

Kommentarer
Postat av: tamara

sov så jävla bra i din säng! hoppas att det inte blir den sista ;)<3

2011-12-06 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0