Helgen

I fredags efter skolan så träffa jag Lara,Elena och Sofia på Wayne's och satt och prata med dom ett tag om lite vad som helst, saknar ju mina gamla classmates..
Efter så gick jag lite snabbt på stan och köpte lite nödvändigt och på kvällen så var jag med min älskling som sen sov över.
På lördagen så vaknade jag vid 8 helt klarvaken, men lyckades somna om till 11 och då kunde jag inte sova längre.
Jag var faktiskt ovanligt snäll då som lät han sova vidare, vanligt vis brukar jag typ lägga mig på han och dra av täcket och sånt haha.
Vi låg i sängen i princip hela dagen och kolla på Tarzan, Ett småkryps liv och massa Rasten avsnitt.
Sen på kvällen när hans pappa hade hämtat honom så gjorde jag mig klar för att träffa Malin, Olivia och Ida!
Vi hade en helt okej kväll!
Idag så vaknade jag vid 11, sen dess har jag ätit,städat & dammsugit och kollat på Pretty Little Liars.
Ikväll så ska jag äntligen få håret färgat igen, känns som jag har gått runt med 15cm utväxt i tre veckor nu..
Kanske kan ta bild på resultatet sen! vi får la se.
Nu ska jag fortsätta kolla på mitt program och så får jag hoppas att jag får sällskap ikväll!

hahahah btw missa inte Big Brother ikväll på kanal 11 kl 21:00!


Malin rekommenderade starkt att jag skulle köpa sådana ögonbrynsknivar från Depend och det var nåt av det bästa jag någonsin användt!
1000 gånger bättre än att noppa!
59:- på kicks

Kommentarer
Postat av: tess

ögonbrynsknivar? hur tusan funkar dom? ;o (a) <333333333

2011-02-20 @ 19:53:29
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0