You hurt me once,shame on you. You hurt me twice, shame on me.

HejHej, idag så har vi haft uppvisning av allas filmer, det gick bra och är ganska nöjd med film för att ha slängt ihop den på en dag.
Dom som var klara med allt annat fick sluta efteråt så då åkte jag ner på stan med Tamara, köpte presenter till pappas tjej Sofia som fyller år på fredag och så köpte jag en liten body splash för 19.90:- på HM till mig själv.
Och btw så ringde mamma mig idag och sa att hon hade fixat sommarjobb till mig,glad för det men jag kommer få åka runt med en golfbil och putsa busskurer och fiska upp skräp i fontänerna i neongula byxor hahah.
Aja allt för pengarna..
Nu ska jag kolla på Grey's och BB sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0