it's like we're more than just friends but less than lovers

Hola idag har Tamara lärt mig spanska hela dagen så nu kan jag prata flytande :) aaaaaahah ni trodde, nej men hon har lärt mig lite man ska kunna iaf hihi, annars har vi bara vart på stan och fotat idag och så slutade vi vid halv 2.
Nu är jag äntligen hos mamma, har saknat att vara här.
Kom hit för två timmar sen och på den tiden har jag hunnit målat min säng vit, bytt sängkläder, dammat och städat och packat upp mina grejer och nu snart ska jag plugga så jag känner att jag e on my game idag ba!


fettt sliten nu asså, ska plugga nu sen duscha sen ska jag kolla på oth och sova! och imorgon ska jag ha praktik på BLÅ..... KOM OCH HÄLSA PÅ MIG SNÄLLA.NÅN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle slita ut dina ögon för att dom är så fina

2011-11-21 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0