Come and take a walk on the wild side, Let me kiss you hard in the pouring rain

HEJ, det e lördag och jag sitter hemma och gör ingenting, och det e faktiskt.. helt okej skönt.
Igår så var jag + några till på bio och kollade på Cronicle tror jag den hette, den handla typ om tre killar som fick superkrafter osv, jag brukar inte gilla såna typer av filmer med typ superkrafter och robotar och aliens och sånt för jag tycker det e föör overkligt men den var faktiskt bra och värd att se.
Idag så har jag vart hos min älskling, sen vid 5 så kom mamma och min syster och hämta mig, så åkte vi och handla mat och så sen när vi kom hem så sprang vi lite och sen när vi kom hem så lagade jag och min syster mat medans mamma fick kolla på tv.
Jag kollade också typ för första gången på melodifestivalen på 2 år, vad har hänt? vart är Lena Philipsson och Alcazar och Martin Stenmark?? vart är melodifestivalen på väg??? jag blev typ överlycklig när jag såg Andreas Johnsson<33
Aja nu ligger jag i min säng med ricinolja i håret och ska snart gå och bada en stund med lite ljus och sånt där mysigt och sen har jag planerat att kolla på den där bakteriefilmen, Contagion(?) tror jag den heter, hahah egentligen inte bra för mig att kolla på den eftersom jag redan e så pass bakterierädd av mig, men det e typ som när man ser en video som det står "varning" på, då måste man ju kolla haha.
Hhahah så bli inte förvånade om ni ser mig rulla runt i typ en sån där plastboll sen eller med munskydd på stan haha.
Aja nu ska jag gå och bada och sen ska jag försöka att inte somna till filmen som jag gör allt för ofta nu för tiden.. för min Mattias skulle ta bussen till mig inatt, gullig som han är♥
aja ha en trevlig lördagskväll!!


och förövrigt så tycker jag Beyonce är rätt grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0