You are not invited to the other side of sanity

Idag har jag ägnat dagen åt att hitta praktikplats osv,  jag tror det gick bra, jag skulle maila gd..
Sen tog jag bussen in till stan vid 15.45 och då gick vi till Resia och betalade handpenningen till Magalufresan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaaaaaah, kan inte fatta att vi verkligen ska åka..
Känns mest skönt att ha nåt att se fram emot eftersom förra sommaren var typ hur lame och tråkig som helst, iaf min sommar var det.
Kanske var för jag satt och klippte trädgrenar som var 1000x60 bland döda fåglar och spindlar i tjocka neonbyxor i 30 graders värme medans alla andra var och sola och bada:))
Men vad gör man inte för pengar??
AJA, ikväll när jag kom hem så gick jag direkt ut och sprang med mamma och nu ligger jag i min underbart sköna säng och ska kolla på Happy Endings, rekommenderar den serien till alla, bland dom bästa som finns.. inget jobbigt drama eller nånting , typ som ct.. jag♥happy endings, SÅ.. KOLLA.
OCH IMORGON SKA JAG,LARA,AMANDA OCH STINA ÅKA TILL STOCKHOLM OCH KOLLA PÅ GAVIN DEGRAW♥♥♥ CAN'T WAIT.
GODNATT


En bild på min finaste♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

ser jag rätt?!?!??!?! Var du, ut, och, sprang, IGEN?!?! :o:o:o:o

2012-02-02 @ 19:11:30
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0