Santa maria de feira

hahah tror det inte är någon som läser mig blogg längre för jag aldrig uppdaterar, men det e ju så jobbigt heheh..
men ska försöka att börja blogga igen nu!! kul att ha att läsa sen och så.
Anyways! ligger i soffan nu och kollar på Khloe & Lamar, har en grymt jobbigt huvudvärk och den verkar inte vilja gå över även fast jag har försökt ätit lite OCH tagit en treo, och jag som måste plugga till samhällsprovet imorgon, men svårt att få in något i huvudet med huvudvärk.. så det har blivit en liten ond cirkel nu.
Min baby åkte ju även till Turkiet imorse, så tog farväl av honom igår för den dagen han kommer hem på natten om en vecka så åker jag till italien på morgonen den dagen i 3 veckor, men jag ska sova hos honom den kvällen så vi hinner träffas någon timme, för 3 veckor, det kommer bli jobbigt, är ju så van att träffa honom varje dag, även om vi bara sover med varandra, saknar honom huuuur mycket som helst bara nu, och det har inte ens gått två dagar haha..
aja ska sluta skriva nu och försöka övervinna huvudvärken och börja plugga!
Godnatt!!

bild från när vi tävla om vem som börja gråta först när vi hade tigerbalsam under ögonen haha, jag förlora

Kommentarer
Postat av: matti

aww ni är så söta tillsammans! :* <3333

2012-06-04 @ 18:21:30
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: matti

aww ni är så söta tillsammans! :* <3333

2012-06-04 @ 18:21:42
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: matti

aww ni är så söta tillsammans! :* <3333

2012-06-04 @ 18:22:16
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0