fredag den 10 april

Heeeej everyone! :D
nu har jag gjort typ den 5:te bloggen eller? haha men de är bara för alla andra funka ju inte eller bara krongla.
inatt sov min älskling hos mej,väldigt mysigt !
nu vid ett tiden åkte han hem för han skulle träffa släktingar och sen kom farmor&farfar till oss med påskägg men eftersom jag är allergisk mot så mycket så fick jag 100kr istället.
Varje dag sen jag flyttade hit så har jag alltid tänkt att gå och sola fast jag orkar ju aldrig,även fast solariumet ligger typ 8 meter från vårt hus,haha,lite lat ......
men de är ganska bra att jag inte orkar eftersom de är riskfullt att sola solarium,iallafall va jag har hört?
men hare bra tills vidare,klockan sex kommer min älskling igen och vi får väl se vad vi hittar på (;

nån som har bränt sig rejält i solarium,ajaj
här har vi en som har bränt sig lite i solarium^^


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0