fredag/lördag 10/11 april

hej allihop som läser!:*
idag äre sjukt fint väder,saknar min lisa enbom & alla nu !!
jag vakna typ halv 11,hon jenny från thailand kommer inte idag heller,är inte förvånad.. hon säger att hon ska komma på måndag istället,yeah right säger jag om de.Om ni inte fattar så äre en tjej i thailand som tydligen är svensk som ska komma till oss för hon och pappa är typ på g eller va man ska säga?:s aja orkar inte bry mej.
älskling ville vara med mej idag så jag ska väl va med han en stund sen:*
nästa vecka äre prao,då ska jag och min bitch lara praoa på coffee lounge på flanör så kom dit och köp då!
igår kväll var jag med min älskling,vi basta och lite sånt och sen cykla vi ner på stan till godistime för att köpa godis och sånt,sen hem till mej igen där kolla vi på lilla kycklingen för att vi är så töntiga ,men älskar varanda mest av allt,sen spillde jag cocacola i min vita soffa,(...),och senare kolla vi lite på the omen . Vid 1 cykla han hem och jag tog bort smink och åt och kolla på´lot at love'
(L)



puss för att vi är töntiga,jag höll på att smälta när du
sa att du aldrig hade känt dej så accepterad av en tjej
nån gång! och att du kunde vara helt dej själv med mej,
dsm älskling!
jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0