Tisdag den 14 april ,prao

Kuuuuul,idag när jag och lara kom till våran praoplats (coffee lounge) visste typ inte en enda att vi skulle praoa där,och vi visste ju inte vad vi skulle göra eller nåt och ingen ville ju ta hand om oss heller men när vi fråga vad vi skulle göra kolla han bara konstigt på oss och de såg ut som han tänkte ; va gör ni här om ni inte vet va ni ska göra?
haha men han sa ; om ni ska praoa,praoa då!
och vi ba ,okeeeej?
hahaha,men vi lärde oss med tiden vi fick diska i en rolig maskin (VI FICK ÄVEN MASSA VATTEN PÅ OSS OCH MYSIGA MATRESTER)och vi fick ställa undan saker,plocka bort saker från borden,torka borden,och så fick vi ju oxå servera 2 stycken tallrikar oxå (proud) hahahaha nerå men de var roligast,och när det var lunch så fick vi ta vilken mat vi ville,men de fanns ju typ bara sallad så haha.
När vi diskade fick vi inte ens ha musik på heller! ;o man jobbar faktiskt bättre med musik och allt går lättare då!!
haha och mina händer gör ont nu för vi har typ tvätta händerna 20 gånger under dagen,men de går att återgelda med lite handkräm satt,vid 5 satt vi på oss jackorna och drog till HM iallafall,jag köpte eyeremover,consiler & elvitals nyaste hårinpackning till mitt torra hår,den verka väldigt bra på reklamen (Y)
sen cykla vi hem.

lite bilder från dagen

köket.

lara & I

vår mat.

japp de är så här dom gör pastan,i diskhon,mums

lara like to lick matrester



och en liten bild från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0