11.11

OML! när jag satt i soffan med datorn så börja tv:n ryka! jag fick typ panik och typ spang och stängde av tv:n och drog ur kontakten och ba OHGUDOHGUDOHGUD!!!!
sen vart jag lite lugnare när de sluta ryka,men de stank och stinker fortfarande bränd metall!:s
så duktig som jag var nu så belönde jag mej själv med att orka och köpa min kebab och 2 burkar cola! mums!
som vanligt drog pizzagubben sina skämt om att jag lärde betala 20.000 för min cola och 45.000 för min kebab,65.000 kr sammanlagt alltså...
Sen när jag hade fått min kebab och betalat så lärde han ju dra till med en vits till och så fråga han , ..
-Var du med i terminatorfilmen?
och jag ba neeeej,
-kommer du från hollywood då?
jag:
-neeej,jag bor här.
han:
-men jag känner igen dej från hollywood!!
jag:
-okej..
han:
-men de måste vart nån annan då.
jag:
-ja de måste de.

jag kanske inte lät så glad i den här beskrivliga konversionen men jag var gladare i verkligheten.
och just nu när jag kom in så vällde all mat från kartongen ut i påsen...
just my luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0