a night to remember

mysigt hemma hos lara,men grillningen blev inte av för att de inte fanns nån grill..
men vi mickrade masmallowsarna istället,muuuums!
de var sjukt mycke mygg där,så irriterande!
Vid typ tio tiden så skulle typ lina hem och vi hade inget att göra så vi cykla till lisa,izza,pilly & mina där dom grilla,vid böghögen?
(lara tråkmånsen följde inte heller med).
Vi åt,vi sjöng,vi prata..haha  men vi hade jättemysigt där faktiskt!
amanda&stina åkte hem,
sen så åkte vi,mina,lisa,izza,pilly & jag hem till mina och hämta lite grejer sen blev de nakenbad!
kan inte berätta allt som vi gjorde men de var:
a night to remember!












goodnight!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0