goodnight freeworld,and fuck you

nån som är trött? inte jag iallafall,men de blir jag nog vilken minut som helst endå,klockan är fem i två och nu ska jag kolla på en film som heter waiting,de ska antagligen vara en bra komedi,i morgon ska jag på stan med lara,och sen på kvällen MÅSTE jag skärpa mej,jag MÅSTE lägga mej minst halv 12,och sen gå upp klockan 8,bara för att vänja mej dagen innan skolan,asså de här lovet har verkligen går hur fort som helst! jag har typ inte hunnit med nåt av de jag hade planerat! hur tråkigt som helst,nu lär jag vänta ett år tills nästa sommarlov,de är lungt...
Jag hoppas bara att vi åker utomlands i oktober som bestämt.
Nu innan jag lägger mej måste jag bara tillägga att pappa har världens sötaste & snällaste tjej,jag gillar henne verkligen starkt!

puss och gonatt!

här får ni en bild på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0