sunday

hur har jag kommit hem från stan med lara,jag köpte inget eftersom jag är fattig för tillfället,men jag provade koftan,
(den finns att se lite längre ner) den var väl helt okej på,jag behöver en kofta dessutom.
På hemvägen stannade vi på sibylla och feetaah oss,åhh va gott de var,jag var verkligen super hungrig,så där hungrig så att mår så där äckligt man mår illa,nu är jag äckligt mätt istället.
Nu är jag iallafall hemma,jag sitter i våran nya soffa,haha intressant,javett...
Men ikväll ska jag och lara hitta på nåt,vet inte vad,förmodligen slutar de väl med att vi sitter hemma hos henne och äter,äter & äter och kollar på film.




4 dagar kvar.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0