the ghettostreet

idag vaknade jag 10!!!! tidigaste på hela sommarlovet! och bara för minas skull...jag är för generös jah..:)
jag mötte henne och så cykla vi ner till stan och gick runt på ghettogatorna i gävles fina miljö,jag köpte ett sånt där kasst bugetpuder,hm's egna märke..
de funkar väl dom gånger jag ska använda de antar jah.
vi gick runt i typ 4 timmar och prova skor,lukta på parfymer och prova kläder.
sen cykla vi hem,nu sitter jag här i min säng och lyssnar på 'knock you down' jag är totalt kär i den låten,fast i andra hand,för i första hand kommer ALLTID älskling!
orkar nog inte göra så mycket mer idag,hejdåååå



ge mej skorna! dom kostar BARA 700 kr ! (a)

och den här parfymen
 skulle inte heller
vara så dumt att äga











Kommentarer
Postat av: emma

skorna är sjukt snygga , viiiiiiill ha dem blåa :'DD

2009-08-13 @ 12:19:06
URL: http://ebrgqqvst.blogg.se/
Postat av: gabriellaSvarar:

jag vet! jag är helt kär i dom!

2009-08-13 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0