the heat wave!

idag så tjatade pappa mej ur sängen,åt frukost,de var 26 grader i skuggan så jag satt på mej bikinin så åkte vi till rullsand,i skutskär där de stinker!  bada och sola,fast vi bada inte,jag bara läste min bok och lyssna på min musik.
Men de var en fin strand,långgrunt ungefär 300 meter ut,var lite utomlandskänsla där,jag kan rekomendera de klart!
Men de var nästa bara moln undertiden vi var där :(
Vi var där i bara en timme typ,på hem vägen så köpte jag veckorevyn,sofis mode och en cola,med veckorevyn såg jag att man fick en typpåse designad av Elin Kling,men den var inte så jättesnygg + att den stank!
Nu är jag hemma och jag hade planerat att gå ut och sätta mej i solen med mina tidningar men solen försvann ju nu,,vääänta nu kom den!
nu ska jag skynda mej ut!
ha de bra puuuuuuss!!



"love Elin"




Kommentarer
Postat av: elin andersson

hihi love elin, :)

2009-08-06 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0