last night

godmorgon allihop,ja nu är de morgon för mej för nu har jag duschat och ätit frukost.
Igår så gick jag och mötte min älskling och fick träffa han för fösta gången på en månad!! ingen kan förstå hur skönt de var att hålla om och kyssa honom igen,gud va jag har längtat och luggit på nätterna och tänkt på honom alla dom här veckorna,och verkligen försökt och inbilla mej att han låg brevid mej i sängen men när jag öppat ögonen så har han inte vart där..
imorse när jag vakna,då låg han där,min dröm var verklighet,och jag var lycklig igen.
jag kan inte leva utan honom.

men igår kväll hade vi de jättemysigt och kolla på film och åt strips vid ett,sen somna vi.
jag älskar dej mitt liv.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0