baby you are all that i need

igår låg jag i sängen till klockan 2,så grymt skönt att sova,ni kan inte förstå hur skönt de var att lägga sej kvällen innan när man kom hem från discot.
Jag tog mej upp till halv tre och så duscha jag på direkten,sen lite frukost,jag orkade inte fixa mej,lara kom till mej så gick vi och hämta våra cyklar hemma hos gabbi sen cykla vi till hemköp och jag köpte läsk,chips och glass och så senare på kvällen vid 8 så kom min älskling och vi låg och kolla på Date movie med pappa och sofia,och hade de hur mysigt som helst.
Sen så gick vi in i mitt rum och kolla på The aristocats och åt chips, sen somnade vi vid 4 och vaknade vid 10,eller de gjorde jag iallafall,han sov vidare.
De gjorde inget för jag har absolut inget emot av att ligga och kolla på honom!:*


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0