i'm sorry mrs jackson!

nu ligger jag här ..ännu en kväll,tänka sej..
jag har just duschat,och ikväll har jag prövat gjort min egen ansiktsmask,de gick väl något sådär...
jag använde :
-vatten
-havregryn
-honung
och lite citronsaft.
faaan jag glömde saltet kom jag på nu.
Men iallafall,om nån ska pröva det här,så gör inge mycket alls,ta inte mycket havregryn,allt glider endå av..
gör pyttelite,de kommer räcka.
Jag gjorde en hel skål,jag kanske använde 2 matskedar av det.
Men iaallafall,de kändes typ som jag hade spya inkletat i ansiket,riktig uppfriskning måste jag ju säga!
som sagt så gled all havregryn av,resultatet var väl ganska bra,de blev väldigt lent för min del, de är väl en posetiv sak tycker jag.
Imorgon så ska alla 9:or eller iallafall c,d,e bada på fjärran från halv tio till kvart i tolv,vi har alltså klassens dag!
efter åt så har vi ju självfallet skolfotografering,asså jag förstår inte rektorns och lärarnas planering, ska man först
bada och blöta ner sej själv och sen ställa sej framför kameran med runnen mascara ända ner till kinderna och hår som har lockat sej upp till öronen ,ah jag ville ju inte precis se ut som en överluddig tvättbjörn på skolfoto,de kan jag ju säga er.
Men jag solar nog bara imon då tror jag,de är den enda vettiga lösningen för mej.
Men de skulle endå vara smartare om vi hade fotograferingen direkt klockan halv 9 på morgonen så fick vi gå och bada sen,menmen,smällar får man ta,jag vet jag är såå dramatisk....yet.
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska läsa "boken"
pusssss

snart 2 dagar kvart!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0