14 december 2008 02.42

idag har jag och min älskling vart tillsammans i ett helt år! tänk,jag har känt han i över ett år!?
jag kommer ihåg vintern 2008 när jag skulle vara med han för första gången,när jag åkte buss in till stan för vi skulle vara hos han,och han smsade mej under tiden som jag åkte buss.
Jag kommer ihåg att jag skrev att de skylle bli jätteosocialt och pinsam tystnad när vi skulle träffas och då skrev han typ att det aldrig var tyst när han var med och att han pratade jättemycket...
När jag väl kom fram till aberg så skulle han möta mej för jag hittade inte i radhuslabyrinten.
Jag gick en bit och sen så såg jag att han kom och då blev jag helt pirrig i magen hihihihih.
Men när han kom fram till mej så sa han hej,så börja vi gå hem mot honom, under tiden som vi gick så var det ju självklart pinsam tystnad..... och han prata ju inte alls lika mycket som han påstod att han gjorde.
Sååå,jag sa :
- jaha.... du prata ju väldigt mycket... där ser du att jag hade rätt!
han:
- men de är bara nu jag inte pratar..
jag:
-jaha okej....
och så gick vi tysta ända hem till honom.
Sen gick vi in i hans rum och så satt han på nån fotbollsfilm som vi satt och kolla på.
Efter typ 20 minuter av filmen så kollade han mej i ögonen och jag kolla ju tillbaka ,så böjde han sej fram och kysste mej!


Så gick det till!

och tänk nu,han var den sista jag trodde jag skulle bli tillsammans med, ett år senare så är han min bästa vän och jag älskar honom mer än allt i världen!



j a g  ä l s k ar  d e j  f ö r a l l t i d  ä l s k l i n g

Kommentarer
Postat av: Sabrine is here baby.

hej hejh :) grattis på ett års dagen! bästa dagen som finns så njöt av den så mycket som ni kan!

hm musiknallen? jag blev bara medlem på hemsidan! la till låtar sen kopierade koden och klistrade in.

Lycka till kram Sabrine

2009-12-16 @ 01:28:01
URL: http://sabslife.blogg.se/
Postat av: Beccaa,

aww, fettgulligt, :) Grattis! Ni är så sjuuukt söta tsm ^^

2009-12-16 @ 18:35:58
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0