fuckthatshit

åhhh,jag är ju så trött på sverige att jag håller på att gå under!
jag vill bara utomlands  i nån vecka,och min mamma säger
-ja men kolla eftér nån billig resa så kanske vi åker då ,
och då blir jag hur glad som helst och börjar ju genast kolla efter nån billig resa ,sen när jag
hittar några så säger hon:
-jag har ingen lust att åka utomlands nu.
OCH ÄNNU EN GÅNG SÅ GÅR MINA FÖRVÄNTNINGAR OCH FÖRHOPPNINGAR RAK NER I DEN HÅRDA KALLA ISEN OCH DÖR!
även fast jag vet att man aldrig kan "lita" på henne så gör jag de endå bara för jag tror att de kan ändras,men de gör de aldrig ,jag ska aldrig förvänta mej för mycket när de gäller henne,när ska jag lära mej..
åhh,nu har jag fått ut lite av min ilska








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0