tonårsargument.

ännu en natt/morgon ligger jag här i min säng med tänt taklyse för jag har blivit uppskrämd av  något spännande program och försöker glömma allt med min gamla trogna Bridget Jones film.
Klockan är 02:39 och pappa skulle bli tokig om han visste att jag fortfarande var vaken,men jag förstår inte varför han
tycker de är sån big deal att jag är uppe länge? jag har ju sommarlov och jag får göra vad jag vill då!
och de är nästa så att jag vill vara uppe hela natten och sitta uppe på morgonen och vänta på han och säga till han när han åker till jobbet kl 6 att jag har varit vaken hela natten och hållt på med datorn bara för att han ska förstå att han inte bestämmer när jag ska lägga mej, hallå jag är inte åtta år? och när ska han inse de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0