a bad day. 27julimåndag

åhhhhhhhh!! idag har jag vart sista dagen med min älskling! vi har vart på fjärran,sen gick vi hem och kolla på film och åt chips och kolla vart vi skulle bo när vi blir stora:D.
Senare så gjorde vi massa minnen som jag kunde ha av han,som en läppstiftspussmun på min garderobsdörrx2 och hans ena strumpa och jag fick tillochmed ha kvar hans tröja.
De går inte att räkna ut hur många gånger jag har börjat gråta dom här 2 senaste dagarna,bara tanken av att inte se den som betyder verkligen allt för en på 3 veckor,de är svårt.
Nu när han skulle gå så stog jag och kramade han och tänkte ,jag kommer inte få känna hans kropp på 3 veckor,jag kommer inte få krama han,jag kommer inte få pussa han,och jag kommer inte få hålla om honom när jag ska sova på 3 veckor! och sen börja jag GRÅTA med stora bokstäver,och sen börja han gråta och sen börja jag gråta mer och sen börja han gråta mer och sen grät jag bara mer och mer,och jag stog där ute vid portdörren och kysste han hejdå,men jag bara fortsatte att kyssa han för jag ville inte att de skulle bli nåt hejdå,och bara den tanken på att nån av dom där kyssarna skulle bli den sista,på 3 veckor.
Sen lärde han gå,jag ville inte släppa taget! men jag visste att jag lärde :(
att se han gå bortfrån mej...fick mej bara att gråta mer
jag kommer sakna dej
du    är    mitt    allt
jagälskardej




jag vet att de där låter som värsta dramatiskt,men de var de oxå



andrés

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0