the night of horror

min älskling har sovit hos mej i 2 dagar nu för
han åker bort i 3 veckor om några dagar,
under dom här två dagarna har vi haft typ
som ett "skräckfilmsmaraton"? typ.
Vi har iallafall sett mer än 7 skräckfilmer-


the grudge har verkligen sänkt ribban,jag blev inte ens
jätterädd som jag brukar bli,och "dom vita" var inte ens
skrämmande längre.
Stort fail,synd.
dålig.


en av dom bästa skräckfilmer jag har sätt!
man satt bokstavligt med bena över huvudet när de
blev läskigt! och båda vi satt och skrek under filmen.
 VÄRD ATT SE!

såååååååå dålig! bara en kass verison av typ "down of the dead"
eller "stay alive" eller va den heter.
inte värd att se.

Den sanna berättelsen om tandfen!
haha,den är bara lite läskig ibörjan
sen när man har sett ansiktet är de inte så
läskigt längre men efter filmen så vill man aldrig
tappa sin sista tand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0