tappat räkningen på sommarlovet,men 20 juni en lördag.

heeej lara,de här är bara för du har tråkigt.

jag var hos mormor och morfar och åt igår på midsommar,sååå gott.
Sen gick vi till lekparken och grilla med massa folk.
jävligt tråkigt,de var 5kamp och lekar,jag kom typ trea på de,min lillesyster vann..-...
Jag frös som faaan så jag gick hem till min mormor och tog lite gräddglass och jordgubbar och la mej i sängen där och kolla på "sunset tan" och " Rob & Big" ,perfect moment.
Jag sov typ INGET för alla mina små kusiner sov där ssom är typ 4 små ungar med benvärk och hemlängtan som dom måste dela med alla klockan 3 på morgonen,så dom låg och skrek typ hela natten.
Idag så har typ hela mammas släkt vart hemma hos mormor&morfar och typ chillat,ätit och sovit i soffan.
Skar sova där idag oxå så de blir väl lika mycket sömn idag åh.
Nu ska jag och stuart leta på mina hemnycklar.


puss från mej & stuart little!





Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeen va äre där för nåt???????

2009-06-22 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0