fredag den 8 maj

Äntligen freedag! ohyez!:D
nu får ni en seg uppdatering hur min dag har sett ut:
gick upp,HUR TRÖTT SOM HELST! ,som alltid dårå, gjorde mej i ordning och sen satt mej vid tv:n och vänta på att min älskling skulle komma.
Sen när han kom gick vi till skolan,han hjälpte mej med  mitt Larryspel som jag nördar med .
Jag kom lite sent till svenskan men de verka inte som nån big deal,haha ingen big deal,10:- på mcdonalds,hahahaa
jag kom bara att tänka på de...
aja,efter svenskan hade vi SO,jag och malin och hela klassen gick till KT (kunskapstorget) och jobba,efter ett tag kände man den där äggmöklukten igen!,ännu en STINKBOMB som nån hade lagt !
de är så jobbigt för de är sån här spyalukt så jag mår hur illa som helst av de!
haha men min älskling kom och rädda mej i nöden och visade mej hur man andades genom munnen och inte med näsan,men lukten gick bort efter nästan 2 timmar.
sen hade vi matte,mat, och på håltimmen träffa jag älskling och var med honom.
Sen på musiken övade vi inför vårkonserten.
Efter de gick jag,malin och elena hem till elena och lekte med hennes hund och gjorde så den fick damp,haha de var faktiskt kul.
sen gick jag bara biten hem som sällskap med malin sen gick jag hem och gjorde bananpannkakor och nu sitter jag här och har ont i magen.

puss på alla som mår bra,och en kram till dom sjuka för jag vill inte bli smittad med nåt mer.



jag älskar dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0