torsdag den 21 maj

hej.
hej.
idag vakna jag halv 10 jag rusa upp för jag trodde de var ugly betty repris,men de var de ju inte,uppe med tuppen för gäves.Vi har ledigt torsdayfredag  från skolan så det blev som ett litet lov nu.
Jag har så fruktansvärt ont i halsen nu,damn, lara smitta mej igår när vi var på stan,vi åt,jag åt sushi & hon nudlar och jag köpte även 2 stycken nya bh:ar och ett par trosor och ett par shorts till sommarn.
Men ska lämna tillbaka en av bh:arna för den var väldigt konstig på (beigea),väldigt rund...
när vi skulle åka hem gick  vi för att hämta cyklarna,och blir man förvånad över att just min cykel har blivit stulen då?
MIN FINA RÖDA CYKEL MED STOR SADEL!!!! </3
av alla nya cyklar så just min onogrant sprejade cykel med trasig sadel.
kommer aldrig hitta en cykel som du.<3
japp,så jag lärde gå hem.
när jag kom hem städa jag och sen kom älskling.
kvällen sluta med struligheter..men fixade sej.
jag har vart hos frisören oxå,inte nöjd,jag ser presic ut som förr,ingen märte ens att jag hade vart hos frissan.
idag ska jag försöka sola solarium..jag brukar bli hyperfräcknig av de,haha,får se resultat sen..
puss...
i'm done


rosa:
bh : 129:-
trosor: 69:-
beige:
bh: 149:-
shorts: 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0